ראה"מ לשעבר נתניהו: "איזו הפקרות איזו אנרכיה, בנט איבד שליטה"

אבי רבינא No Comments on ראה"מ לשעבר נתניהו: "איזו הפקרות איזו אנרכיה, בנט איבד שליטה"

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה בנימין נתניהו יוצא למתקפה חריפה, כנגד אוזלת ידה של הממשלה מול בעלי עסקים שקורסים, ואיבוד שליטה על השטח בשיאה של מגיפה | צפו

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה יוצא למתקפה כנגד מדיניות הממשלה שאיבדה שליטה ועשתונות מול נגיף הקורונה, וישראל כעת מידרדרת לתהומות חסרת תקדים כולל סירוב לפצות את בעלי העסקים. לדברי נתניהו, "איזו אנרכיה. איזו הפקרות. ממשלת המחדל של בנט, לפיד ועבאס, חייבת לתת מייד פיצוי וסיוע כלכלי לאזרחים, לעצמאים ולעסקים הרבים שנפגעים יום-יום מהקורונה".

נתניהו ציין, "כולם רואים את האמת: בנט איבד שליטה על הקורונה. מאות אלפי ישראלים כבר נמצאים בבידוד. עשרות אלפי עסקים ועצמאים נמצאים בפני קריסה כלכלית" הזהיר.

"ולהבדיל, הממשלה בראשותי הוציאה את ישראל ראשונה בעולם מהקורונה. אנחנו נתנו רשת ביטחון נדיבה לכל אזרחי ישראל – חל״ת, מענקים, פיצויים, סיוע כלכלי. דו״ח הביטוח הלאומי קבע שבזכות הסיוע הזה הצלנו אזרחים רבים מחרפת רעב ועסקים רבים מפשיטת רגל" אמר ראש הממשלה לשעבר.

נתניהו הבהיר נחרצות כי "הממשלה הנוכחית פשוט מפקירה את אזרחי ישראל לגורלם, גם בבריאות וגם בכלכלה".

נתניהו תקף אישית את בנט ואמר, "בנט שולח את אזרחי ישראל להחליף מקצוע והוא אפילו שולח אותם לקנות בדיקות לא אמינות על חשבונם. איזה מחדל. יש לי הצעה יותר פשוטה: שבנט וממשלת המחדל שלו, הם שיחליפו מקצוע, ואנחנו נמשיך לפעול יחד אתכם, אזרחי ישראל, כדי שזה יקרה כמה שיותר מהר – להחזיר למדינת ישראל ממשלה אמינה ואחראית שתבטיח את הבריאות והכלכלה של כולנו" אמר נתניהו.



0 תגובות